adadenizi Benim de 3.gebeliğim, 1 kilo almışım. 19+6 bugün. Ama geçen muayenede bebek 400 gr çıktı, 21 haftayla uyumlu dedi. Yarım kilo da plasenta olsa ben kendime almamışımdır kiloyu dedim. Yüksek kiloyla hamile kalmıştım, ondan takılıyorum ben de. Doktor sürekli uyarıyor alma diye