selosya 1melekannesi3858 Canım 3486 çıktı en son doktora gittim keseyi gördü 6.5 mm geç döllenme olduğunu söylüyor hafta ile uyumlu değilmiş
rabiatr selosya ayy ne kadar korkutmuşlar sizi böyle rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin ama böyle şeyleri pek yazmayın buraya olumsuz insan çok maalesef 😊
merylii_ selosya bende son adet tarihine göre 5+5 de 35 ile öğrendim değerim 2000 lere gelince gittim doktor geç döllenme dedi senin de öyle olabilir iki güne 1.5-2 kat artış olmalı onu takip et yeter değer değil artış önemli