Benim de 10 gün oldu sezeryan doğum yaptım doğumdan hemen sonra sütüm geldi ama sonra azaldı kesildi sandım süt artırıcı çaylar var onları içtim sağım yaptım 60-90 cc çıkan sütüm o zaman 10 cc bile görmüyordu doktorum bebeğin emmesi ile sağım aynı değil dedi sağımda sütün gelmemesi olmadığı anlamına gelmıyor bol bol emzir sen dedi emzirdikce arttı meğer sütüm varmış