Kızlar ben 6+3 haftlik hamileyim 5+3 den belli kahverengi lekem var kesilmiyo ya doktor yatak istihrati dedi illa yatmam mi lazım sizler ne yapıyorsunux aynı durumda olanlar dün gittik kalp atsiini dinledik sorun yok dinleneceksin yatak istihratine devam dedi ama yatmasam sorun olur mu hani ev işi felan yapmadığım halde bişey olur mu davetlere felan gitsem sorun olur mu