yenianne_adayl Hamile kaldım kalalı tatli serbetli şeyler yiyemiyorum çikolatayi çok severim ama canım çekmiyor ekşide yemiyorum hep baharatlı şeyler sizce normal mi yoksa benim hamilelik hormonu mu abartiyor
biryazgecesiii yenianne_adayl benim de öyle olmuştu ağzıma sürememiştim tatlıyı 38. haftamdayım 1 aydır canım tatlı istiyor yiyorum. Bu beslenme açısından avantajlı bir şey. Hem sağlıklı beslenmiş olursunuz hem çok kilo almazsınız benim öyle oldu. Keyfini çıkartın
mervekalkann yenianne_adayl ilk 3 ay benim de öyleydi tiksinmiştim tatlıdan şimdi de tatlı aşerir oldum sürekli canım istiyor ama günde akşamları sadece 1 çikolata ile günü kapatıyorum. Şuan 5. 5 aylık olduk.
yenianne_adayl QueenBahar_ cinsiyeti ne ben tatliyi seven biriydim ya beni tammen bu cocuk herseyden soguttu et yemek
yenianne_adayl mervekalkann suan bende tam 3 aylık hamileyim herseh gecer dediler bilmiyorum koku hassasiyeti azaldi biraz daha istah acildi ama hemeklerden tiksinme devam
lotusflowers Tatlı bağımlısı olarak 4 ay ağzıma süremedim. Turşu vs de asla yemedim. 4 aydan sonra öyle bir tatlı krizi başladı ki gece uyanıp uyanıp tatlı yemeye başladım bir gecede 3 çikolata yediğimi biliyorum
yenianne_adayl lotusflowers tursuyu ben 1 aylikken bj kavanoz yedim bidaha agzima surmedim bugun denedim 1 tane yiyebildim ben ne canim istediyse tiksindim
buketdeniz19 yenianne_adayl ben hiç birşey yemiyorum herşeyden tiksindim bu çocuk nasıl beslenecek bilmiyorum 🤷♀️
yenianne_adayl buketdeniz19 benimde ilk 2 bucuk ay oyleydi hicbirsey yiyemiyordum agliyordjm suan yiyorum ama hemek yiyemiyorum kahvaltilik pilav turleri felan