inciminci glsmm_ çok sevindim korkmayın etrafımda ki herkes kanama geçiriyor çocuğun suyunda sıkıntı olmadığı sürece kanama sorun olmuyor benim kanamam böyle bıçaklanma gibi bitmeyen bir kanama
shnaysnrks ozgeBudak006 evet çok haklısınız. Bende bu sıra çok fazla duyar oldum bende 12+3deyim ve yaklaşık 3 haftadadır lekelenmeyle başlayıp pedleri dolduracak kadar artan kanamam oldu progestron ve istirahat önerdi doktorum bakalım bekliyoruz