haticedn Gecen seneki dış gebeligimde sırt ağrısı yaşamıştım suan da hafif ayakta kaliyim sirtimin tam ortasi ağrıyor cok korkuyorum kese falan gozukmemisti haftaya cuma gidicem tekrar kontrole 4.5 hafta arasindayim bu agri normal mi ayakta durdukca oluyor
haticedn Baahaar valla dinlenince de pek geçmiyor sanki kemigim batiyor gibi bir his insallah kotu bisey yoktur