Hanımlar ben HbsAg pozitifim. Yani hepatit b hastasıyım. Evde doğmuşum o yüzden doğarken hepatit b aşısı yapmamışlar bana. Şimdi hamileyim. Doktorlar diyor ki bebek doğar doğmaz hepatit b aşısı dışında İMMUNOGLOBULİN diye bir iğne varmış onu hemen bebeğe yapmak lazımmış. Daha emzirmeden bebek yanıma gelmeden. Yoksa enfeksiyon benden bebeğe geçermiş hemen.
Ve sordum eczaneye 14 bin diyor bu iğnenin fiyatına. Böyle bişey yaşayan var mı acaba. SGK karşılar mı bunu bilgisi olan var mı?