posy Hayırlı olsun bebeğiniz inş ☺️ Bende hamileyken kullandım ama öncesinde kullandımmı hatrlayamdım 9 sene oldu simdi ikinciyi istyorum Doktorumda ön hazrlık olablr dedi . İçiyorum İnş sonucuda güzel olr Az bi eksiklik de vardı degerimde tammlamıs olrum