vanilya_kokusu_ Kızlar şu markadan kullanan varmı Memnunmusunuz ilk gebelikte lansinoh kulandim güzeldi bunu da merak ettim bı biberon eksiğim kaldi
seher_3590 vanilya_kokusu_ bu markayı hiç kullanmadim ama güzel olduğunu duymuştum. Ben philips avent aldım biberonda emziktede
istanbuldabiizmirli vanilya_kokusu_ ben de Avent aldım, sagım makınası da Avent ti gelinimiz verdi, ben de seti onunla devam ettirdim, bu markanın kaşıklarını aldım ileri aylar için.
eed21 vanilya_kokusu_ Bende bundan aldım olumlu yorumlar görmüştüm daha bebişim doğmadı o yüzden deneyimleyemedim
vanilya_kokusu_ seher_3590 teşekkür ederim canım Philips enziklerinin aldım ama biberon almadım ne yalan söyleyeyim
vanilya_kokusu_ istanbuldabiizmirli aventon ürünlerinden de çok memnun kalınıyor emzik tek aldım kızım onu tutmuştu sadece İlk gebelikte
su656 vanilya_kokusu_ ben kullanıyorum çok memnunum. Kızım tam kavrayabiliyor. Lansinohun da var ama bu güzel olunca onu açmaya gerek bile duymadım. Oğlumda da mamajo marka kullandım her şeyinden memnun kalmıştım. Kızımda da aynı şekilde her şeyini mamajo aldım.
twobabymomm vanilya_kokusu_ ben almadım ama arkadaşım aldı bebeği tutmamisti ama . Ben de lansinoh kullandım
vanilya_kokusu_ kubraturkkoc twobabymomm merve588 annekiz6141 serinnn eslem2121 eslem2121 twobabymomm Teşekkür ederim kızlar hepinize baya memnun kalan var büyük ihtimalle bu markayı alacam
annekiz6141 vanilya_kokusu_ bilmiyorum ama ben diğer markaların çoğunu kullandım asla almadı en son arkadaşım chicco önerdi onu almıştı oda anne göğsüne yakın%99 du sanırım ben şimdiki bebeme de ondan alicam 🥰