aysee96 22’yim tutuyorum günler nispeten kısa gibi bende evdeyim yorulmuyorum. ablam da yazın ortasında tutmuş ailenin en zeki çocuğunu doğurdu maşallah 😂😂 ama bünyeden bünyeye göre değişir bence zorlananlar kendini zorlamasın. Şu an 4’üncü günde bi gün ara verdim tutmadım. Duruma göre bakıcam zorlanırsam bırakırım yoksa devam ederim şimdilik iyi