myrasl Haklısınız bende bilmiyorum ilk gebeliğim geçen gün yaşadım sancım çıkmıştı baya yüksek muayene sonrası daha kötü oldum eve gelince baya yordu ama iki gün sonra geçti korkudan gitmedim doktorumda çünkü dedi kasılma 10 dk da bir olursa gelirisn açıklık vs yoktu. İki gün çektim. Üçüncü gün birden resmen yok oldu bende acaba bebeğe bir şey mi oldu diye korkup gittim ama acilden değil normal kadın doğum polikliniğinden nst çektirdim.