ikiz bebeklere hamileydim 1 hafta önce bebeğimin birini 8+1 iken kaybettim şükürler olsun ki diğer bebeğim yaşıyor 9+4 şuan doktor perinatologa git bu 10 gün içinde dedi ama asla randevu yok sonra kanamam başladı hastaneye koştum özel hastaneydi perinatologtan bahsetmedi orada ki doktorum ama pek içime sinmedi 1 gün sonra gece yine kanamam oldu bu sefer devlet hastanesine gittim bebeğim iyiymiş kalbi duran bebeğimin kesesi dökülüyormuş yapabileceğimiz hiçbir şey yok dedi ilaçlara devam edeceğiz 11 12 hafta da perinatolojiden randevu alacakasın tarama testlerim yapılacak dedi bende diğer doktor perinatolojiye gitmemi söyledi randevu bulamıyorum dedim şuan gitmene yok biz ne diyorsak o da aynı şeyi söyleyecek sana bebekte şuan bakılacak bir şey yok dedi ne yapacağımı şaşırdım haftaya hangi doktora gideceğim ne yapacağım bilemedim ayrıca bulunduğum şehir de hiç perinatoloji de randevu yok bu gidişle özele gidicem ama özeller dünya parası bana akıl verir misiniz lütfen