shd2025 hastaneden çıkmadan muayene edip kanamanıza bakmışlardır büyük ihtimalle ama aşırı bir kanamanız varsa mutlaka hastaneye gidin. Benim doğumdan sonra kanamam fazla olduğu için ufak bir işlem yapmak zorunda kaldılar hastaneden çıkıncaya kadarda sürekli kontrol ettiler emin oldular öyle taburcu ettiler