Merryy gezmedigim doktor kalmadi. ilk 3 ay dusuk tehlikesi var dediler. full yattim progestan kullandim igne kullandim. sonra 3 ayim doldu doktor iyi atlattik dedi. kanamam hic durmadi yanliz. kese etrafinda kanama yok. kese super bebis iyi. degerlerim cok guzel. sadece kansizlik var oda bu kan kaybina cok normal. anlamadim valla bende psikolojim tükendi artik. her gün evladima bugun de bisey olmadi diye sukrediyorum. hala full yatiyorum sadece wc.