defnemeva Arkadaşlar merhaba 23 haftalık hamileyim oruç tutuyorum çok şükür rahat geçiyor İftar ve sahur arası iki litre su tüketiyorum Sahur da aç karnıma önce kefir ve muz sonra sahurumu ypıyorum çok iyi geçiyor oruç tutanlarınız vr mı bu haftalarda
amine4444 defnemeva maşaAllah canım sana 👏bende 7 haftalıgım mide bulantısı ve halsizlık beni maf etti iftarda 2 kaşık corba iceyim diyorum daha kendimi kaybediyorum bulantıdan 😞
zelis61 defnemeva Allah kabul etsin canim bende 27+3 um ve tutuyorum günler de kısa olduğu için şimdilik zorlanmiyorum elhamdülillah. Ama senin gibi suyuma ve takviyelerime yediklerime hep dikkat ediyorum
elifin_ defnemeva ben de 20 olacağım nasipse tutuyorum. Kefir muz badem ara öğün olarak tüketiyorum iftardan iki saat sonra acıkıyorum çünkü. Sahurda da kahvaltımı güzelce yapıyorum
defnemeva amine4444 aslında ilk üç aylık dönemde tutmasanız daha sağlıklı bebeğin tutunmaya başladığı dönem
saziment defnemeva maşallah bacım ben tutamıyorum 9 haftalık hamileyim iştahsızlık bulantım ve ağrılarım çok