yeliz1923 iremmomi Troit yüksekliğinden dolayı düşük yaptım 3 4 ay sonra doğal yolla tekrar hamileyim 9+4 üm şu anda
buketdeniz19 iremmomi 3 ay korundum denemeye başlayınca da 2. Ayda hamile kaldım toplamda 5. Ayımda hamileydim canım
cse iremmomi 7 ay oldu gebelik için çabalıyorum. Şuan folik asit ve vitamin kullanıyorum.her ay bir umut Rabbim ömürlüsünden sağlıklısindan nasip etsin isteyen herkese inşallah 🤲
zeyyy_ @iremmomi evet 3 ay doğal yolla olmasını bekledi olmadı çatlatma iğnesiyle denedik klomenle 3 ay olmadı artık aşılama dedi bu ayda aşılama oldu işte bekliyorum sonucu
busesahin zeyyy_ herhangi bir rahatsızlığınız mı vardı peki yoksa hamilelik hızlansın diye mi benimde düşükten 3 ay geçti olmadıda
iremmomi yeliz1923 ya çok sevindim bana da genetik testi yapıldı pıhtılaşma çıktı ilaç kullanıyorum denedik daha yeni ama olmadı galiba reglimi bekliyorum belki geç döllenme olur
Tomris777 yeliz1923 tsh seviyeniz ne kadardı benim 7.5 5 aydır hamile kalamıyorum geçen ay kimyasal gebelik şüphesi oldu sonra hsg çektirdim bu ayı bekliyorum inşallah
aysima56 yeliz1923 yaa bende tiroid Yüzünden kimyasal yaşadım 8.4 şuan 5.4 Ağustos ayından beri deniyorum olmuyor sizler ne yaptınız ben kadın doğuma gidiyorum bana bir şey söylemiyor
iremmomi elif_146 bana da aynısı oldu bende pıhtılaşma çıktı denedik ilaç kullandıktan sonra ama olmadı sanırım
busesahin elif_146 ben düşük yapalı 3 ay oldu halaa olmadı yumurtlamayada denk getiriyorum sizce bir sorun olabilir mi banada düşükten hemen sonra ihtimal daha yüksek oluyor demişlerdi
elif_146 iremmomi herşeyin hayırlısı hiç ummadığınız anda oluyor böyle şeyler bende pcosluydum 1 yıldır tedavi görüyordum tedaviyi bıraktım 2 ay içinde kaldım düşürdüm ama sonra Rabbim yine verdi o yüzden herşeyin bir vakti vardır acele etmeyin
Gulnurrrr Ben 2 Kasım’da düşük yaptım hiç adet görmeden gebelik öğrendim doktorum eski betan düşmemiş olabilir falan dedi ama hamileymisim bugün 13. Haftaya girdik hatta cinsiyetini öğrendik özelde yani 23 kasımda gebelik başladı olarak görünüyor
zeyyy_ @iremmomi regl 3. Günü ilaca başlanıyor iğne veya hapla yumurtalar büyüyor kontrole gidiyorsunuz doktorun dediği sıklıkta sonra eşinizden sperm alınıyor yıkanıp hızlılar seçiliyor sonra 5 dk sürmüyor yapılması