20.hafta başlayıp sonra netleşiyor bence herkes bana da soruyordu ikizler bi de nasıl hissetmiyorsun diyordu stres oluyordum gariplik bende mi diye gayet normal 20 haftaya kadar bence bir de ilk hareketler belli belirsiz ki acaba bebek mi hareket etti karnım mı guruldadı anlaşılmıyor bile