BurcuMusti3107 gelişimi önde giden bir bebekti genetik olarak da kafa yapısı büyüktü ablasının da öyleydi ilk doğumum normaldi ama baya zorlanmıştım 3330 gr dünyaya gelmişti kızım bu bebişimde 38. Hafta kontrolünde 3784 gr çıktı kafa yapısı 41+4 ile uyumluydu alttan muayenede açıklık vs yoktu bebek çok yukarıdaydı ve suyu da fazlaydı doktor sezaryene dönelim normal doğum baya zorlar şu an suniye de cevap vermez sancıyı çektiğinle kaır sonuç yine sezaryen olur dedi biz de kabul ettik 11 gibi yatışım yapıldı 12:35 de ameliyathaneye indirildim 12.57 de oğlum dünyaya geldi 🙃