23Zumra Kafam karisti normalde ben 23 hafta 1 gunlugum bugun ama bu programa.girdigimde artik 24 haftalik oldunuz yani 6 aylik diyor ama hesapladigimda 5 aylik 12 gunlugum programda sorun mu var ? @adm Ve bende neden hizliresim acilmiyor kizlar @adm
lilamom 23Zumra canim 23+ oldugun an 24 haftadasin demek 23 u bitirmis oluyorsun ondan oyle diyor program dogru
23Zumra Belinya evet canim normalde uste gebeliginiz secenegi var ya orda 23.1 yaziyor ama.su anne bolumde ki yazida :24 haftalik yani 6 aylik oldunuz "yaziyor yani tamam belki cok.onemli degil ama insan o gunde ki yaziyi okuyup bilgilenmek istiyor
Fulisko Bende de aynısı yazmıştı canım 23+1 ken 23+0 dan sonra aslında tıbbi olarak otomatik 24 kabul ediliyor ondan öyle yazıyor .bilgilendirmesi gene çok yanlış değil kuzum çünkü normalde de doğumu 9 ay biliriz ama 10 ay olarak baz alınır o yüzden öyle .
23Zumra Fulisko aa oyle mi ya benim de kafam karisti neden boyle diye bi sorun mu oldu felan cok tesekur ederim 🙏❤
lilamom 23Zumra evet canim mesela ben suan 18+4 um 19 haftaligim 19+1 oldugumda 20 haftalik olucam boyle dogrusu
lilamom 23Zumra rica ederim canim ay hesaplamasi icinde google a gebelik cizelgesi yaz hangi haftanin hangi aya tekabul ettigini gorursun halk arasindaki ay hesaplamasi tam dogru degil🥰
lilamom Arzymn nasil yapmaz? Normal hesap ypmayacaksiniz zaten girin gebelik cizegesi diye googledan bakin. Bilimsel olan hesaplama tamamen farkli
Arzymn lilamom basbayağı yapmaz. 24 hafta 168 gğn yapar. Yani 24x7 eder 168. Bir ayı ortalama 30 gün kabul edersen 168/30 = 5.6 yapar. Yani 5 ay 6 gün. Gebelikte matematik değişmiyo yani
lilamom 23Zumra rica ederim canim benimde kafam cok karisiyordu doktoruma sordum bu sekilde anlatti illa ay seklinde soylemek istiyosan netteki cizelgeden haftani takip et dedi
lilamom Arzymn yahu gebelik oyle hesaplanmiyorki😂 ben soylemiyorum bunu doktorlar soyluyor takvimler var zaten :) girip bakabilirsin hangi hafta kacinci aya tekabul ediyor
Arzymn lilamom canım benim anlamadığın şu. 24. Hafta 6. Ay oluyor, ama 6 aylık olmuyor. 5. Ayın bitince zaten 6. Aya girmiş oluyorsun. Şu an 6. Aydasın ama 6 aylık değilsin.
lilamom Arzymn canim simdi yumurtlama zamaninda hesaplaniyor ya aslinda o yuzden hesap bizimkinden kayiyor mesela bize gore 20 de tam 5 aylik diyoruz 18 de 4.5 diyoruz ya 18 de 5. Ayin icine giriyor 20 oldugunda 5 i tamamlayip 6. Ayina giriyorsun haftalar tekabul ediyor yani haftayla soylemek daha dogruymus doktorum oyle soyledi illa ay hesaplicaksin netten bak oyle soyle dedi. Bende sen gibi biliyordum
lilamom Arzymn 14-17 4. Ay 18-21 5.ay 22-26 6. Ay 27-30 7. Ay 31-35 8. Ay 36-40 9.ay diye geciyor resim ekleyemedim