rabia38380 haram zehir zıkkım olsun. Bi de amniyosentez 150.000 tl ne alaka ya. Ben böyle ek ücret olanlarda hep devlete gittim çok memnun kaldım. Eşimi içeri alsalar hep devlete gidebilirdim ama almıyolar. Normal muayenede özele gidiyorum sadece. Benim de tam tersi özeldeki doktor bana aşırı saçma davranıyo. Hadi çabuk sor yemek saatimiz geldi yemek yicez falan bile diyo rahatlıktan gülesim geliyo. Devletteki doktorlar nasılsın diyo, sorularımı sakinlikle detaylı anlatıyolar falan. Hatta tüm önlemleri testleri alıp içleri rahat etmesi için uğraşıyolar. İkili-üçlü test-detaylı ultrason-şeker yüklemesi-genel kan ve idrar testi birkaç kez yaptırdım 0TL. Sadece ikili teste ek olarak bi tarama daha yaptırdım bebeğin sadece beyin gelişimine baktırılan 350 TL gibi bir şeydi onu sadece özelde yaptırdım. Şehirden şehire değişiyo olabilir. Ya da doktor değiştirince sinirlenmiş olabilir. Kadın doğum doktorları farklı doktora gidenleri pek sevmez kıskançtırlar. Benimkiler de birbirini kıskanıyo ama tek doktora güvenemem. Acille sağlık ocağına da gittim birkaç kez. Sağlık ocağına arada gidiyorum hala.
Bana da detaylıda diyabet olabilir kilosu 1.5 hafta önden gidiyo dedi 19+4 ken 356 gram çıkmıştı. Korkutmalarına bişey diyemem.