Kızlar 2 gün gecikmeyle 15 cıkan sonucum bugun kanama oldu ve siddetli kasık ağrım var acile gittim beta 17 cıktı sağlıklı değil ama kimyasal daha önce de olmustu hemen değer sıfıra inmişti bu değer ne yüksek ne inmiş şiddetli ağrım var acildeki kadın doğum poliklinik e görün dedi başka birşey demedi dış gebelik geçirenler varmı olabilirmi sağlıklı ilerleyecegını artık hiç düşünmüyorum ilk oğlumdada kanamam olmustu ama 4000 lerdeyken bu daha cok küçük bir değer yorumlayamadım şaşkınım başınıza geldimi böyle birşey