mels33 Kızlar size önemli bişey sorucam gebelikte MAGOSİT 365 mg , GYNOFERON DEPO, kullananız varmı aranızda varsa ne için
endlesslove1 mels33 ikisini de kullandım gynoferon aşırı bulantı ve kusma yaptı kullanamıyorum değiştireceğim 1 ay var kontrole daha
sadece1selda @mels33 öagosit magnezyum kas kramp agrılar için kullanmıştım ama bana faydası olmadı diğeri de demir ilacı