Kızlar bebegim beni yavas yavas emmeye basladi cok sukur ama cok uzun emmiyor yine ilk baslarda 15-20 saniye olan emmeleri su an 2-3 dkya cikti ama yine yetmiyor birakip aglamaya basliyor tekrar tutturamiyorum sutumu sagiyorum ama ilk sagimda 90 ml kadar sut geliyor ama gun icindeki diger sagimlarda 20-30 ml anca geliyor pekmez sulandirip iciyorum tahin pekmez yiyorum bol su iciyorum bestlak kullaniyorum baska ne yapabilirim onerilerinize acigim pompa sagimda cok etkili mi diamond elmas elektrikli pompa kullaniyorum ucuz bir sey acaba o yuzden az sut geliyor olabilir mi