denizz57 140 bana yüksek geldi. Benim normal şekerim 75. İlk şeker yüklemesin95, 2. Si 112 çıktı. Sınır 180 miş şeker yüklemesi sonrası 2. Testte. Ben de istemiyodum ve yaptırmıcam dedim. Şekerim hep 70-75 çıktı. Doktor bebekte gizli şeker kalıcı olabilir bi rahatsızlığınız varsa öğrenip erken müdahale edin dedi. Bi de kilosu fazla çıktı. En azından içim rahatladı. Şeker yüklemesinin içeriği üzerindenyazıyodu. Günlük hayatta tüketmediğimiz hiçbir şey göremedim. Yani öyle kana karışıp ömür boyu şeker hastası edeceğini düşünmüyorum. Annem kavga etti sakın yaptırma diye. Hatta ilk hamileliğimi öğrendiklerinde annem kavga etti yaptırma sakın çocukta kalıcı şeker hastalığı yapıyomuş profosör dedi diye. Bu internette peofosörüm diyenler çok canımı sıkıyo. Dün de biri maden suyu ve kapalı ayran içtiğinden bebek doğunca otizm yapıyomuş dedi, ne alaka yani. Korkutuyolar durduk yere bizi.