iremkelleci bende de aynı sorun var. Lazere gidiyordum bende sonra azalınca kedim lazer makinası aldım çok rahattım. 3 4 ayda bir anca ince tüy gibi çıkıyordu. Hamile kalınca lazeri kestim hepte doktoruma sormayı unuttum. Şimdi çıktı jiletle aldım birkaç kere oda inanılmaz tahriş yaptı. Canım acıyor. Ağdada yapmak istemiyorum zaten bacaklarımı apilatörle alırken bile gözümden yaş geliyor. Salı günü doktor kontrolüm var söyleyeceğim lazerin bir sorunu olur mu sorun yaratır mı diye. Ona göre lazere gideceğim. Eğer sorun olmuyorsa sizinlede paylaşırım