Kızlarr ilk gebeliğimde 7.haftada kalbi durmuştu şimdide 7+3 kalp sesini duymak için gittik ama duyamadık. Doktor biraz daha bekleyelim dedi Cuma günü tekrar gideceğim ama yine aynı şeyi yaşamaktan çok korkuyorum. Aynı durumu yaşayan varmı kızlar 7+3 erken olabilir mi? Normal haftasında değildi geçen hafta geç döllenme olabilir demişti😞