Kamernur Oglum 2 yaşına yeni girdi ve iştahı asla yok sadece abur cubur ve kakaolu süt içiyo yemeği reddediyor önüne koyuyorum gene istemiyor ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun başına böyle birşey gelen varmı 🥹