bierkekbikiz buussee_ bende 10+5 im ve aynı şeyi yaşıyorum 4 kg verdim o yüzden şişkinlik hissetmiyorumdur diye rahatlamaya calısıyorum ama vesvese pesimi bırakmıyor Allaha emanetler inşallah iyidir bebeklerimiz
bierkekbikiz bierkekbikiz birde araştırdığım kadarıyla bu haftalarda bu durumu yaşayan cokmuş yalancı rahatlama dönemi oluyor falan yazıyor nettede vücut hamilelige adapte oluyormuş bu yüzdende belirtilerimiz kaybolabilir diyolar
Gulnurrrr Haftadaydm şişkinlik bulantı kusma baş dönmesi hâlâ var bebişler iyidir korkmayın keşke bizde de biraz belirti azalsa