Hepimizinsorunlarivar13_ Erken gelmeyi tercih etmezse kızım doğum günümde dünyaya getireceğim🥰çok değişik bir duygu
Edacck Hepimizinsorunlarivar13_ yaa ben de bir umut doğum günümde gelir dedim doktor 38haftada alsaydı olurdu. sezeryan günümü 38+5te alacak o yuzden aynı değil 😢