Busranur_mnts semaduzgun testin markası ne başka marka ile de deneyin ya da kan verin kesin sonuç için İnşallah gebelik vardır 🥰
emosland semaduzgun benimde adetim 3 gün gecikince böyle çıkmıştı test hatta ilk 10 saniye de acaba mı acaba mı deyip bi kaç gün bekledim iyice emin olayım diye sonra kan verdim betam 1046 çıkmıştı sanırım seninki de 4 haftalık ki böyle keskin çizgi çıkmış inşallah güzel haberlerini alırız seninde