moonmom1 A Life’tan paket aldım, doğuma az kaldı. Paketin içinde fotoğraf çekimi de var. Daha önce orada doğum yapıp fotoğraf çekimi yaptiran var mı? Merak ediyorum nasıl olacağını, doğuma az kaldı.
Esiin_ moonmom1 2 sene önce orda doğum yaptım bu sene mi eklediler galiba öyle bişey yoktu gerçi bebeğim doktor hatası yüzünden direk küvöze girdi olsa da kullanamazdık
mervekaracayl moonmom1 merhaba bende a life den bugün paket alacağım özel olmazsa hangi doktor takibindesiniz
Esiin_ moonmom1 evet çok şükür şuan iyi 2 hafta küvözde kaldı hastaneye de güvenmediğim için başka hastaneye taşımıştık çok güzel ilgilendiler