busrazeyd herkes 38 39 haftada doğum yapmıyor malesef 37 dede doğumlar çok yaygın ben acil ve doktorum dahil 2 kez açıklık çatı muayenesi oldum 😅 son 14 günüm ne gelen var ne giden var ne açıklık ne yumuşama kötüsünü düşünmeyin ileri haftalarda doktor ve hasta konuşup doğumu başlatma kararı alırlarsa doktor uyarıyor ve doğumu başlatıyor korkmayın size sorulmadan ya da söylenmeden doğumunuz tetiklenmez doktorlar genel olarak son güne kadar beklemeyi tercih ediyorlar biz nasıl erken doğurmak istemiyorsak onlar da erken doğum yapmamızı istemiyor içinizi ferah tutun 🤲♥️ Allah’ın izniyle sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌷