ikizlerin_annesi__ Kızlarrrrr nasılsınız? Durumlar nasıl bulantı , lekelenme var mı ? Neler yiyip içiyorsunuz? Doktora ne kadar sıklıkla gidiyorsunuz. Buradan birbirimize destek olalım 🌸
yeliz1923 ikizlerin_annesi__ 9+4 üm bulantı ara sıra kusma uyku hali ile geçiyor 2 hafta da bir çağırıyor doktor 11. Hafta da taramalar için gidicem 😄
userrrr_ ikizlerin_annesi__ 9+3 olduk bulantı hala devam ediyor uykusuzluk şükür yok da bulantı maf etti beni maden suyuyla hayatımı geçiyorum 😂 3 hafta sonra çağırdı tarama testi için
Username06 ikizlerin_annesi__ benimde bulantılarım çok kötü sabah kahvaltıyı zor yapıyorum 8+1 deyim ama tiksindim yemek yiyesim gelmiyor resmen haftaya kontrolüm
pamuksekeer @ikizlerin_annesi__ 7+5 im bulantılarım var lekelenme şu an yok ara ara kasıklarım ağrıyor özellikle ayakta durunca 8+3 de doktor kontrolüm var en son 6+3 de kalp atışı için gitmiştim
ikizlerin_annesi__ userrrr_ aynıyız bende 9+2 yim benim de öyle bulantılarım çok fazla birsey yedirmiyor .
nisari Hiç bulantım ağrım sızım yok 9+4 üm bir sıkıntı mı var acaba sizler bulantım çok deyince kendimden şüphe ettim 😳
eylln_annesi nisari 7+4 deyim benim de bulantım yok ama ağrılarım yok bende şüphe ediyorum bulantı olmayınca
tugbaokcular Bende bulantı tiksinme ağrı vs yok gerçi progestan kullanıyorum belki ondan yoktur. Kabızlık var. Lekelenmeler olmuştu o yüzden progestan içiyorum. Doktor on ikinci haftada çağırdı tekrar dokuz haftaligim bende 🤩
mac98 Bende 9.haftadayım 3 hafta sonra çağırdı beslenme düzenim pek iyi değil sürekli fast food yemek istiyorum suyu çok içmeye çalışıyorum 12.haftada neler oluyor bilen var mı