gizemmmm__ ben Gülcan hanımı çok iyi diye duydum normal doğum yanlısıymış çok tatlı güleryüzlü ve ilgiliymiş. Henüz bende gitmedim ümraniye eğitim araştırma takipliyim şuan ama bende doğuma yakın Lokman hekime başlayıp orada doğum yapmak istiyorum şuan 13+1 de olduğum için henüz erken olduğu için başlamadım açıkcası oraya