Smkck Merhabalar , ilk Doğumum 4 yıl önce oldu 42. Haftada artık dogmayınca , açılma sancı hiçbir belirti olmayınca,mecburi sezeryana alındım.simdi yine hamileyim kısmetse yaza Doğumum, acaba ilki sezeryan olup ikincisi kendiliğinden Doğum başlayıp normal Doğum yapan varmı ?
Masal1234 Smkck evet var birçok canlı yayında doktorlara soruluyordu bu yapabilirsiniz ama bunun için doktorunuzla görüşün kasların müsait olup olmadığına bakılması gerekiyor ilk çocuğunuzda size çatı muaynesi yapıldı mı