Kızlar merhaba benim bu 2. Gebeliğim ilk hamileliğimde aşırı kusmam oluyordu mide bulantısı yemek bile yapamıyorum şuan sanırım 4 veya 5 haftalığım ama kusma vs yok kendimi tuhaf hissediyorum acaba bebek yok mu diye saçma gelebilir ama bilmiyorum ya 😂