esrayys Erkeklerde bu durumun çok normal olduğunu söylemişti doktorum doğduktan sonra da kapanıyor. Detaylıda benim kızım için böbrekte genişleme var dediler 4.6mm ölçüldü
Başka bir perinatolojiye gittim yok öyle birşey Herşey yolunda dedi. Bu önemsiz vs demişti. Sonra aylık kontrollerim de kendi doktorum sürekli kontrol ediyor gözükmüyor artık.
Erkek bebeklerde 10 bebekten 7sinde görülür demişti korkma