buket_6541 Kızlar Selamün aleyküm. Ben dün doktora gittim doktor kesemde hafif kanama olduğunu söyledi progestan yazdı ve korkulacak bir şey olmadığını söyledi bu durum yaşayan var mı?
mihra2021su buket_6541 kese kenarındaydı benım de gectı korkmayın bebek buyudukce hafıf lekelenmeler olabılıyormus doktor korkulacak bısey yok demıs zaten bol bol dınlenın ayakta cok kalmayın