Sab_lx
Merhabalar, bebeğim 2 haftalık oldu, emzirme alışkanlığı, ev düzeni, kayınvalide ile yaşama alışma derken stres mi oldum sanırım, özellikle kayınvalidemin konuşması falan çok rahatsız ediyor. Tansiyonum 14/10 hep.. bu durumu yaşayan yüksek tansiyonu olan anneler var mı? Lohusa dönemi yüksek tansiyon ile nasıl baş edilir?