Daha önce de başlık açmıştım fakat çok görülmediği için tekrar açmak istedim.
Kızlar 16. Haftamda Üçlü tarama testim riskli çıktığı için doktor gözümü korkuttu down riski var diye, ben de hiç istemememe rağmen Fetal dna test yaptırdım intergen firmasında. Sonuç geldi ve turner sendromu riski çıktı. Birkaç gündür o kadar kötü hissediyorum ki hiç bilmediğim bir hastalıkla tanıştım, bu testin doğruluk oranı yüzde 30 Muş, bir ümit yanılma payı vardır diye kendimi telkinlesem de içim içimi yiyor maalesef. Aynı durum başına gelen var mı, nasıl bir yol izlediniz? Bir yanım artık kurcalama doğduktan sonra gerekli testleri yaptır diyor, amniyosentez yaptırmak istemiyorum. Bana akıl verin lütfen ne yapacağım konusunda…