Kızlar günaydın🌸 rüyamda ıkıncı kızımın ısmını gördüm Miray koymaya karar vermıstım ama rüyamda hastanede kâğıda Minel yazıyordum ay napcam çok kararsızım 😬 ilk kızımda da rüyamda Mavi ismini görmüştüm ama koymadım bunda da sinde Minel i gördüm esımde begenmıyor bu ısmı napım koysam ilk kızıma haksızlık mı olur koymasam yıne ıcımde ukte kalacak 😬 sureklı ısım düşünüyoruz bılıncaltına ondan mı gırıyor bu isimler acaba ya