1oglanannesi Kızlar agrıdan ölucem karnımın yukarı kızmı çok agrıyoo midemmi agrıyo anlayamadım çok kötü ama doktorumu arasammı gebelıkle ılgılı bı agrı ola bılırmı 30 haftalık gebeyim
Aysetuzlu 1oglanannesi Dün benimde karın ağrısı oldu canım yediğim bir şeyden dolayıydı galiba uzandım 1 2 saat sonra geçti sen bi doktorunla görüş istersen
Admsarzu Mide olabilir ama yinede doktorunla iletişimde ol her ihtimale karşı için rahat olur en azından
burcu0112 1oglanannesi canım aynı haftadayız bebeğinin haraketleri nasıl cok mu haraketli benimki cok haraketli değil günlük hissediyorum ama cok güclü değil sanki cok içerde gibi haraketleri belirgin değil