damladnc06 Kızlar merhaba 6 haftalık gebeyim kesem görüldü ama dün kahverengi akıntı şeklinde leke geldi ve adet kanaması gibi kanama yaşıyorum şuan pıhtılaşma yok su gibi kanama var ne yapmalıyım
ikizlerin_annesi__ damladnc06 korkma canım kahverengi lekeden ama mutlaka doktora git hemen ilaç başlar
Melissayda Hemen doktora gitmelisin canim tekrar ultrason ile bakar ve progestan başlar büyük ihtimalle
damladnc06 ikizlerin_annesi__ kahverengi değil maalesef adet kanaması bildiğimiz kaç ped değiştirdim sayamadım bile doktor progestan verdi
[silindi] damladnc06 merhaba geçmiş olsun. Son durumunuz nedir. Umarım kanamanız durmuştur ve her şey yolundadır? Bende 6 haftalığım 2 gün önce kanamam çok oldu yatış verdi doktor. İlaçla kanama kesildi ama travma oldu artık bende çok korkuyorum