sudedgnn bence moralinizi hiç bozmayın Allah’ın dediği olur..Aylarca sürekli test yapmış biri olarak söylüyorum bunu hatta doktora gittim malum bazen tıppında açıklayamadığı şeyleri oluyor bi kaç kilo ver vs dedi gönderdi..Ne kilo verdim ne dikkat ettim eşimle grip olduk günlerce kalkamadım içtiğim ilacın antibiyotiğin haddi hesabı yok ama hamile olduğumu öğrendim..Önce zihninizi rahatlatın doğru zamanda gelecektir adet takibi yapmayı bırakın ben bırakınca rahatladım