Merhabalar hastane çantamı hazırladım çok şükür 34+4 teyim tecrübe eden annelerimiz alt üst takım mı tulum mu daha çok koyalım çantamıza hangisi daha kullanışlı olur arkadaşım gönek bağı olduğundan tulum daha iyi dedi diğeri alt değiştirmede alt üst takım iyi dedi hangisine ağırlık vermeliyim bilemedim