Sorusu olan varsa yardımcı olabilir
Korktuğum gibi geçmedi özelde takiplı olduğum doktoruma ameliyat oldum ilki başka bir doktordaydı bu başka bi doktora oldu
Kesinlikle doktor eli ve tecrübesi çok önemli doktorum hafif orta yaşlı bi kadın eli çok hafifti bacaklarım ödem atmadı ağrım normal seviye de ilkinde karnımı düzleyememiştüm bile sonuç olarak ben ve bebeğim sağlıklı evimize geçtik allahım herkesin yardımcısı olsun hastaneyle ilgili sorusu olan varsa da yardımcı olayım