Benimde başıma geldi. 10. Haftası olmadı gerekirken 9 da kalmış bebek. aynı hastanede başka nöbetçi doktor bakmıştı önce sonra kendi doktorumu beklemiştim. O da aynısını söylemişti. Kendi doktoruma güvendiğim için ertesi gün kürtaj oldum. Çok zor zamanlardı benim için. Sonra diyorsun vardır bunda da bir hayır.