G_h1 benim bildiğim ağrı sıklığı azalmaz hep artar, sizde biraz dalgalanma var gibi ama açılma oluyor olabilir bu arada. Yakınsa bir gitseniz, daha açılma yok derlerse daha rahat şekilde eve gelseniz? Kaçıncı haftadasınız, ilk gebelik mi bilmiyorum ama bir doktor görüp içiniz rahatlasa fena olmaz sanki. Allah gönlünüzü ferahlatsın. Kolaylıkla gelsin bebeğiniz🙏🏻🌸