Kızlar selam bebeğim 13 aylık ve mesela mama sandalyesinde oturuyo o yemek yerken yerler falan çok kötü olduğu için bende hazır oda mama sandalyesindeyken yerleri falan siliyorum bebeğim mama sandalyesinden indikten snra oralara basmasın diye bu arada yerleri silerken saçımı tutup çekiyo sonra mama sandalyesinde bir bağırmaya başlıyor ama inanılmaz bir bağırma bu neden olabilir yani sıkılıyo evet ama birden böyle bağırıp sinirlenmesi normal mi?